وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه بنچ مارکینگ فرایند کلیدی شرکتهای داروسازی

 
تاریخ: 03-03-99
نویسنده: مدیر سایت

جدول4-1: نتایج توصیفی ویژگی‌های دموگرافیک 129
جدول 4-2: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف برای متغیرهای پژوهش. 134
جدول 4-3: مقادیر قابل قبول شاخص های برازش. 141
جدول4-4: شاخص‌های برازش مدل. 142
جدول 4-5: نتایج تحلیل عاملی تأییدی (loading factor) 143
جدول 4-6: ضرایب همبستگی پیرسون. 145
جدول4-7: بارهای عاملی مربوط به عوامل کلیدی در شرکت های داروسازی 147
جدول 4-8: نتایج آزمون t یک نمونه ای 148
جدول 4-9: نتایج آزمون t یک نمونه ای 149
جدول 4-10: نتایج آزمون t یک نمونه ای 150
جدول 4-11: نتایج آزمون t یک نمونه ای 151
جدول 4-12: نتایج آزمون t یک نمونه ای 151
جدول 4-13: میانگین رتبه ها در آزمون فریدمن برسی مقوله های برسی شده در تاثیرپذیری از فرآیند بازاریابی 152
جدول 4-14: معنی داری آزمون فریدمن 153
 
 
فهرست اشکال
عنوان                                                                                                        صفحه
شکل 2-1) خلاقیت، اختراع و نوآوری 74
شکل 2-2) محرک های نواوری 75
شکل 2-4) شماره  مدل مرحله ای 77
شکل 2-5) شماره مدل سیستم باز. 77
شکل 2-6) مدل مفهومی برای بازاریابی نوآورانه. 82
 
 

فهرست نمودارهاعنوان                                                                                                        صفحه
نمودار 4-1) وضعیت گرافیکی جنسیت پاسخ دهندگان. 131
نمودار 4-2) وضعیت گرافیکی سن پاسخ دهندگان. 131
نمودار 4-4) وضعیت گرافیکی سابقه کاری پاسخ دهندگان. 132نمودار 4-5) مدل تحلیل عاملی تحقیق تحقیق در حالت تخمین ضرایب استاندارد. 136
نمودار 4-6) مدل تحقیق در حالت معناداری(t-value) 138 
 
 
 
 
فصل اول
کلیات تحقیق
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1-1 مقدمه
با توجه به اهمیت و ضرورت بنچ مارکینگ در فرآیند کلیدی، که نه تنها به عنوان یک تکنیک تشخیص مشکلات میباشد و از طرف دیگر نقش مهمی را در روابط طراحی فرایندها ایفا میکند، از اینرو در این فصل ابتدا به بیان مساله تحقیق و اهمیت و ضرورت انجام این پژوهش می پردازیم، اهداف تحقیق را بیان نموده و سوالات تحقیق مطرح می گردند.
به طور اجمالی کاربرد های متصور از تحقیق، روش تحقیق، روش گرد آوری اطلاعات، قلمرو مکانی-زمانی و موضوعی پژوهش، جامعه و نمونه آماری و روش تجزیه و تحلیل داده ها عنوان می شوند.
در نهایت از آنجا که هر موضوعی واژه ها و اصطلاحات تخصصی خود را دارد، موضوعات تخصصی این پژوهش و مدل پژوهش در انتهای فصل توضیح داده می شوند. 
1-2 بیان مسئله
الگوبرداری[1] روشی سیستمـــاتیک است که سازمانها به وسیله آن می توانند فعالیتهای خود را براساس بهترین صنعت یا سازمان اندازه گیری و اصلاح کنند. این روش با فراهم سازی چارچوبی برای سازمانها که به وسیله آن فعالیتهای بهترین سازمان مشخص گردیده است و تشخیص وجوه تمایز سازمان موجود با بهترین سازمان نشان می دهد که چگونه می توان شکافهای موجود را پرکرد. الگوبرداری به واقع ابزاری برای بهبود مستمر است و می تواند توسط انواع سازمان هـــای تولیدی و خدماتی به کار گرفته شود. این روش را با نام های الگوگیری و الگوبرداری نیز می شناسند. درعرصه تولید یا خدمات امکان دارد سازمانی عملکرد بهتری نسبت به سازمانهای دیگر داشته باشد. همچنین ممکن است هریک از بخش ها مانند بخش جمع آوری مواد و تامین مواد اولیه، بخش تولید، بخش فروش، بخش توزیع، بخش سرویس دهی به مشتریان یا دیگر بخشهای یک سازمان ارائه بهتری از کار خود نسبت به دیگران داشته 

ادامه مطلب

سایت های دیگر :

« پایان نامه بررسی و تحلیل چسبندگی هزینه های حسابرسی و حسابداری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانپایان نامه پراکندگی سود و قیمت گذاری سهام در بازار سرمایه ایران »