وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پروپوزال،پروژه ، پایان نامه، سمینار درباره بسط برند

 
تاریخ: 12-11-98
نویسنده: مدیر سایت

پایان نامه بررسی درک مشتری از رقابت و تاثیر آن بر ارزیابی بسط برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش بازاریابی بین‎الملل بررسی درک مشتری از رقابت و تاثیر آن بر ارزیابی بسط برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهروند) استاد مشاور: دکتر اسدالله کردنائیج بهمن ماه 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی : بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند

دانلود همه پایان نامه ها با موضوع برند (نام تجاری)

لیست برخی از پایان نامه ها در رابطه با این موضوع  که متن کامل آنها با فرمت ورد داخل سایت ما موجود است :   پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه پایان نامه شناسایی ورتبه بندی […]

پایان نامه شناسایی، اولویت بندی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده در شکل گیری دانشگاه کارآفرین در ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی  گروه مدیریت صنعتی   پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی   عنوان : شناسایی، اولویت بندی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده در شکل گیری دانشگاه کارآفرین در ایران (مطالعه موردی: دانشگاه های شاهد، تهران و یزد)   […]

پایان نامه بررسی تاثیر محرک­های ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاه­های منتخب در شهر تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تاثیر محرک­های ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاه­های منتخب در شهر تهران پایان نامه برای دریافت درجه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل  بهمن ماه 139 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

دانلود پایان نامه ارشد :بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی  عنوان : بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: مقایسه­ اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلد

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان : مقایسه­ اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلد

پایان نامه ارشد رشته مدیریت: چه عوامل درونی و بیرونی و به چه صورت در تعیین معماری برند موثر است

متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت

تنظیم هیجان – پایان نامه

تنظیم هیجان فرایندی است که افراد به وسیله ی آن هیجاناتشان را کنترل می کنند (کول 2009). در طول دو دهه گذشته تنظیم هیجان به عنوان یکی از مهمترین ساختارها جهت فهمیدن رشد و عملکرد انسان ها تبدیل شده است (زمان و همکاران، 2006). عملکرد تنظیم هیجان شروع و توسعه اش در دوران کودکی می […]

پایان نامه درباره خلاقیت

کشف عناصر ناشناخته ، خلق آثار جدید ، ارائه راه حلهای جدید ، مشخصه افرادی است که تاثیری عمیق بر زندگی بشری دارند . اختراع ماشین بخار ، فرمول مدل مارپیچی DNA ، ساختمان اولین هواپیما، فقط چند مورد برجسته از بروز خلاقیت ، با تاثیری عمیق در زندگی و فرهنگ ماست . , 1993 […]

پایان نامه تحلیل و اندازه‌گیری فضای کسب و کار در شرکت‌ دانش‌بنیان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )   مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین‌الملل   تحلیل و اندازه‌گیری فضای کسب و کار در شرکت‌های دانش‌بنیان  (مطالعه موردی: شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری شیخ‌ بهایی شهرک […]

پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه­ی کارشناسی ارشد 

پایان نامه

رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع: بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه­ای ایرانسل و همراه اول) بهمن 1391    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان […]

پایان نامه ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول

دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نجف آباد دانشکده علوم  انسانی – گروه مدیریت صنعتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد« M.A » گرایش : تحقیق در عملیات عنوان: ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول جدید با استفاده از تحلیل پوششی داده ‌ها   تابستان 1393      برای رعایت حریم […]

پایان نامه مقایسه اثر روشهای یادگیری مشارکتی و روش سخنرانی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم تربیتی پایان نامه   برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته تحقیقات آموزشی     موضوع :   مقایسه اثر روشهای  یادگیری مشارکتی ، یادگیری مشارکتی توام با آموزش اصول گفتگو، و روش سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی جغرافی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی . در سال […]

پایان نامه

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی گروه آموزشی تکنولوژی آموزشی     پایان‌نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی   عنوان کاربرد روش مشارکتی در پرورش سطوح بالای یادگیری در نظام آموزش مبتنی بر یادگیری الکترونیک     مهر 1392     […]

پایان نامه ساخت مقیاس ویژگی های شخصیت انسان کامل بر اساس آراء ونظرات علامه محمد تقی جعفری  

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، گروه روان شناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) در رشته روان شناسی تربیتی عنوان: ساخت مقیاس ویژگی های شخصیت انسان کامل بر اساس آراء ونظرات علامه محمد تقی جعفری   استاد مشاور: دکتر […]

پایان نامه تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی         تقسیم بندی مشتریان  بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران        شهریور 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]

 

« دانلود پایان نامه ، پروژه ، سمینار درباره اندازه شرکتپایان نامه در مورد گردش عملیات »