وبلاگ

توضیح وبلاگ من

سمینار ارشد رشته برق:بررسی روش های كنترل پدیده سرج در كمپرسورها

 
تاریخ: 11-07-98
نویسنده: مدیر سایت

سمینار برای دریافت درجه كارشناسی ارشد“M.Sc” مهندسی برق گرایش کنترل
عنوان:
بررسی روش های كنترل پدیده سرج در كمپرسورها
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چكیده:

ناپایداری های آئرودینامیكی فلو می توانند كمپرسور را بطور جدی آسیب رسانند و ناحیه عملكرد سیستم را محدود نمایند بنابراین بایستی برای اجتناب از آنها چاره ای اندیشید. ناپایداری سرج عبارتست از نوسانات یكبعدی كه منجر به افـزایش فـشار و فلـوی جرمـی كمپرسـور مـی گردد.سرج ناحیه كاری سیستم را به شدت تحت تاثیر قرار داده و راندمان آن را كاهش می دهد و نهایتـا منجر به آسیب جدی كل سیستم می گردد. این پدیده در نرخ های فلوی جرمـی كـم كمپرسـور رخ مـی دهد و نتیجه آن ایجاد نوسانات با دامنه بزرگ در فشار و نرخ فلوی جرمی خروجی از كمپرسور است. تاكنون كارهای زیادی برای حذف مشكل سرج انجام شده است و بیشتر این كارها بر اساس كـار گرایتـزر (1976) و موره (1986) می با  برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنیدشند. زیرا این افراد اولین كسانی بودند كه مدلهای دینامیكی را برای آنـالیز و طراحی سیستمهای كنترل جهت سیستمهای فـشرده سـازی و پایدارسـازی آنهـا ، پیـشنهاد نمودنـد و مدلهای ارائه شده توسط آنها بطور گسترده ای مورد استفاده و بهـره بـرداری سـایر محققـین ایـن زمینـه كاری قرار گرفته است. در این مجموعه هدف ما بررسی مدلهای مختلف و همچنین كنترلرهای بكار رفتـه جهت كنترل پدیده های ناپایداری فلو در كمپرسورها می باشد.

مقدمه:

« پایان نامه ارشد : ارزیابی روشهای موجود تشکیل رسوب واکس و ارائه ی یک روش بهبود یافتهدانلود رساله دکتری: بررسی و تبیین مقایسه­ای تحولات اصلاحی دینی در مسیحیت در قرن شانزدهم با تحولات دینی در اسلام معاصر »