وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه ارشد مهندسی برق مخابرات: طراحی یک لینک نوری با استفاده از نرم افزار

 
تاریخ: 03-08-98
نویسنده: مدیر سایت

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده:
رشد سیستم های مخابرات نوری در دو دهه گذشته بسیار چشمگیر بوده است. ارائه سرویس های مختلف مستلزم ارائه پهنای باند وسیع و سرعت بالا جهت پوشش آنها است. در آینده شبکه های مخابراتی بزرگ با افزایش تعداد مشترکین و سرویس دهی متنوع به آنها به سرعت های ارسال بالا و چندین تراهرتزی نیازمند است. فیبر نوری و سایر ادوات نوری به دلیل داشتن قابلیت های مناسب در ارائه سرعت های بالا و پهنای باند وسیع در تبادل اطلاعات و به جهت رشد تکنولوژیکی در زمینه ساخت و به کارگیری ادوات نوری مناسب مانند فیبرهای نوری با افت کم و تقویت کننده های تمام نوری و لیزرهای باند باریک و غیره به عنوان روشی مناسب در حل مشکلات شبکه های حال و آینده مورد توجه هستند، این مزیت ها سبب شده که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گیرد. که متعاقبا پیشرفت های قابل ملاحظه ای صورت گرفته که از جمله این پیشرفت ها ظهور سیستم های WDM (مالتی پلکسینگ طول موج) بود. طراحی لینک های TDM (مال

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

تی پلکسینگ زمان) با توجه به ناچیز بودن آثار غیرخطی آنها مشکل نمی باشد؛ اما در سیستم های چند کاناله با بالا رفتن تعداد کانال ها اثرات غیرخطی افزایش پیدا می کند، که دیگر قابل صرفنظر کردن نیست با توجه با دشواری محاسبه آثار غیرخطی به صورت دستی، تهیه یک نرم افزار که این عملیات را به طور ماشینی انجام دهد بسیار مفید خواهد بود.

« پایان نامه گرایش توسعه روستایی ( رشته علوم اجتماعی) : توریسم در كهگیلویه و نقش آن در توسعه منطقهپایان نامه درمورد هوش سازمانی؛هوش کسب و کار »