وبلاگ

توضیح وبلاگ من

سبب شناسی اختلال شخصیت،پایان نامه شیوع اختلالات شخصیت

 
تاریخ: 03-08-98
نویسنده: مدیر سایت

 رفتار جنسی را بیشتر می‌کنند، اما نقش تستوسترون در پرخاشگری انسان روشن نیست. برخی از بیماران دچار اختلال شخصیت مرزی که علایم افسردگی هم دارند، نتایج غیر طبیعی در میزان تستوسترون نشان می‌دهند.

مونو آمین اکسیداز پلاکت‌ها: پایین بودن سطح مونو آمین اکسیداز[9] پلاکت‌ها را در میمون‌ها با پرتحرک و معاشرتی بودن آن‌ها مرتبط دانسته‌اند. دانشجویانی هم که سطح منو آمین اکسیداز ، پلاکتی‌شان کم است، آن طور که خودشان گزارش می‌کنند در مقایسه با دانشجویانی که سطح منو آمین اکسیداز پلاکتی بالایی دارند، وقت بیشتری را در فعالیت‌های اجتماعی صرف می‌کنند. پایین بودن سطح منو آمین اکسیداز پلاکتی را در برخی بیماران اسکیزوتایپی نیز ذکر کرده‌اند.

حرکات تعقیبی ظریف چشم[10]: حرکات تعقیبی ظریف چشم در بیماران واجد صفات درون گرایی[11]، اعتمادبه‌نفس اندک و انزوا و نیز در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت اسکیزوتایپی به صورت جهشی[12] است. این یافته‌ها از نظر بالینی متضمن هیچ معنایی نیست، اما نقش وراثت را نشان می‌دهد.

عصب – رسانه‌ها[13]:

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

اندورفین‌ها اثراتی شبیه مرفین برونزاد (اگزوژن) از جمله اثرضد درد و سرکوب حالت برانگیختگی دارند. بالا بودن سطح اندورفین درونزاد ممکن است با بلغمی مزاج[14] بودن فرد رابطه داشته 

« اشکال بیگانگی:/پایان نامه درمورد نزاع‌ خیابانیدانلود مقاله اصل عدم استناد به ایرادات در لایحه جدید تجارت وکنوانسیون های بین المللی »