پایان نامه جایگاه فرش دستباف ایران در بازارهای جهانی و شناسایی عوامل توسعه بازار
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A) مدیریت بازرگانی – گرایش بازرگانی بین الملل عنوان : جایگاه فرش دستباف ایران در بازارهای جهانی و شناسایی عوامل توسعه بازار استاد مشاور: جناب آقای دکتر حسین بوجاری تابستان – 1392 برای رعایت […]
پایان نامه پیشبینی جایگاه رقابت پذیری و تولید خودرو در بازارهای جهانی و رابطه آن با توسعه بازارهای مالی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ارشاد دماوند پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی گرایش مالی پیشبینی جایگاه رقابت پذیری و تولید خودرو در بازارهای جهانی و رابطه آن با توسعه بازارهای مالی استاد راهنما: آقای دکتر عزت ا… اصغری زاده استاد مشاور : آقای دکتر سید […]
دانلود پایان نامه : پیش بینی جایگاه رقابت پذیری و تولید خودرو در بازارهای جهانی و رابطه آن با توسعه بازارهای مالی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش :مالی عنوان : پیش بینی جایگاه رقابت پذیری و تولید خودرو در بازارهای جهانی و رابطه آن با توسعه بازارهای مالی
پایان نامه نقش اتاق پایاپای در قرارداد آتی و بررسی تضامین قابل قبول در آن در حقوق ایران و اسناد سازمان تجارت جهانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق نقش اتاق پایاپای در قرارداد آتی و بررسی تضامین قابل قبول در آن در حقوق ایران و اسناد سازمان تجارت جهانی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]
پابان نامه بررسی اثرات توسعه ورزش بر فرآیند جهانیشدن ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشکده تربیتبدنی و علوم ورزشی پایاننامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته تربیتبدنی گرایش عمومی بررسی اثرات توسعه ورزش بر فرآیند جهانیشدن ایران استاد مشاور: دکتر پروین شوشی نسب دی 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود […]
پایان نامه نقش ارزیابی عملکرد در دستیابی به کلاس جهانی سازمانها
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت– گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “” M.A گرایش مدیریت مالی عنوان: نقش ارزیابی عملکرد در دستیابی به کلاس جهانی سازمانها ((مورد مطالعه : شرکت سیمان نهاوند)) تابستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه پیشبینی اثر جهانیشدن بر سطح اشتغال در ایران با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد دانشگاه شهید باهنر کرمان دانشکده مدیریت و اقتصاد گروه اقتصاد پایاننامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد گرایش علوم اقتصادی پیشبینی اثر جهانیشدن بر سطح اشتغال در ایران با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی استاد مشاور: دکتر سید عبدالمجید جلائی بهمن 1389 برای رعایت […]
پایان نامه پتانسیلسنجی جاذبههای گردشگری شهرستان هریس با تاکید بر معرفی بازارهای جدید
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی آبا گروه: مدیریت جهانگردی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت جهانگردی گرایش: بازاریابی عنوان: پتانسیلسنجی جاذبههای گردشگری شهرستان هریس با تاکید بر معرفی بازارهای جدید با استفاده از مدل TOPSIS استادمشاور: […]
پایان نامه بررسی چالش های حقوقی ورودبه سازمان تجارت جهانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق وزارت علوم تحقیقات و فناوری مؤسسهی آموزش عالی شهید اشرفی اصفهانی گروه حقوق پایاننامه برای دریافت درجهی کارشناسی ارشد(M.A.) گرایش بین الملل موضوع بررسی چالش های حقوقی ورودبه سازمان تجارت جهانی باتوجه به موافقتنامه تریپس باتاکید برحقوق کپی رایت استاد مشاور دکتر منوچهر توسلی نائینی بهمنماه […]
پاین نامه تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های الکترونیکی کشور)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده حسابداری و مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی گروه علوم انسانی عنوان پایان نامه : تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های الکترونیکی کشور) بهمن1393 برای […]
پایان نامه تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده حسابداری و مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی گروه علوم انسانی عنوان پایان نامه : تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های الکترونیکی کشور) بهمن1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]
پایان نامه شرکت های چندملیتی در عصر جهانی شدن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق گرایش حقوق تجارت بین الملل عنوان شرکت های چندملیتی در عصر جهانی شدن شهریور94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود […]
پایان نامه پول شویی بین المللی و آثار آن در تخریب بازار تجارت جهانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی دامغان عنوان پول شویی بین المللی و آثار آن در تخریب بازار تجارت جهانی بهار 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از […]
پایان نامه ضرورت اصلاح قوانین صادرات و واردات برای الحاق به سازمان تجارت جهانی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان دانشکده پایان نامه (یا رساله) برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق تجارت بین الملل عنوان ضرورت اصلاح قوانین صادرات و واردات برای الحاق به سازمان تجارت جهانی تیرماه 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
پایان نامه شرط ملت کامله الوداد در سازمان تجارت جهانی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی دانشکده حقوق موضوع: شرط ملت کامله الوداد در سازمان تجارت جهانی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به […]
پایان نامه بررسی و شناخت عوامل مؤثر در جایگاه رقابتی کارخانجات سیمان کشور در بازارهای داخلی
دانلود متن کامل پایان نامه بررسی و شناخت عوامل مؤثر در جایگاه رقابتی کارخانجات سیمان کشور در بازارهای داخلی
دانلود پایان نامه:مطالعه تاثیر فرهنگ محلی و ارزش درک شده بر رضایتمندی مشتریان از بازارهای محلی
دانلود متن کامل پایان نامه مطالعه تاثیر فرهنگ محلی و ارزش درک شده بر رضایتمندی مشتریان از بازارهای محلی (مطالعه موردی :یکشنبه بازار شهرستان صومعه سرا)