وبلاگ

توضیح وبلاگ من

سمینار ارشد رشته برق مخابرات: بررسی و شبیه سازی روش های آشکارسازی در سیستم های UWB

 
تاریخ: 27-07-98
نویسنده: مدیر سایت

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده:
تقاضا برای مخابرات دسترسی چندگانه بی سیم در محیط های بسته روز به روز در حال افزایش است.
از آنجا که در این سیستم ها عمدتا، تعداد کاربران و نرخ ارسال هر دو می تواند بسیار بالا باشد، لازم است که سیستم هایی با پهنای باندی بسیار وسیع تر از سیستم های موجود، برای سرویس دهی به نرخ بالای اطلاعات ارسالی به کار گرفته شوند. این سیستم ها را با نام سیستم های باند وسیع (Ultra Wide Band) می شناسیم که در اوایل دهه 1990 مفهوم آنها به صورت گسترده ای مطرح شد.
نخستین سیستم باند وسیعی که پیشنهاد شد و عملکرد آن مورد بررسی قرار گرفت یک سیستم مخابرات دسترسی چندگانه با استفاده از الگوهای پرش زمانی به نام TH-UWB بود. روش دیگری که بعد از آن مطرح گردید ترکیب مدولاسیون چندحاملی با تکنیک پرش فرکانسی با نام MC-FH می باشد.
تاکنون عملکرد این سیستم با مدولاسیون BPSK و آشکارسازی همدوس مورد بررسی قرار

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

گرفته است. با توجه به اینکه آشکارسازی همدوس در خیلی از کاربردها عملی نمی باشد، در این پایان نامه به بررسی کارایی این سیستم با آشکارسازی غیرهمدوس نیز می پردازیم و عملکرد آن را با سیستم رایج باند وسیع یعنی TH-UWB مقایسه می کنیم. در سیستم MC-FH با توجه به نحوه آشکارسازی، مدولاسیون BFSK را انتخاب می کنیم. برای کامل بودن مقایسه دو سیستم، کارایی سیستم MC-FH با این نوع مدولاسیون و با آشکارسازی همدوس را هم محاسبه می کنیم. در ضمن کلیه محاسبات و مقایسه های ما در دو کانال AWGN و فیدینگ خواهد بود.
نتایج ب دست آمده بیانگر این است که سیستم TH-UWB در اکثر مواقع دارای کارایی بهتری نسبت به سیستم MC-FH غیر همدوس می باشد، در حالی که استفاده از آشکارساز همدوس در

« پایان نامه ارشد تربیت بدنی: مقایسه عوامل آموزشی درس تربیت بدنی از دیدگاه مدیران و معلمان تربیت بدنی مدارس ابتدایی دخترانه دولتی و غیردولتی شهر کرماندانلود پایان نامه:اثر بخشی گروه درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی عمومی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی »