وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود پایان نامه ارشد:بررسی رابطه هوش سازمانی با عملکرد کارکنان بانک ملی ایران اداره امور شعب جنوب تهران

 
تاریخ: 11-07-98
نویسنده: مدیر سایت

تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

فهرست مطالب

فصل اول. 1

«کلیات تحقیق». 1

مقدمه. 2

1-1 بیان مسأله تحقیق.. 3

1-2 اهمیت موضوع. 5

1-3 اهداف تحقیق.. 6

1-4 مدل تحقیق.. 7

1-5 فرضیات و سوالات تحقیق.. 8

1-6 روش تحقیق.. 8

1-7 جامعه و نمونه آماری.. 9

1-8 روش و ابزار جمع آوری اطلاعات.. 9

1-9 قلمرو تحقیق.. 9

1-10 تعاریف متغیرها و اصطلاحات تحقیق.. 10

فصل دوم. 12

« ادبیات تحقیق». 12

مقدمه. 13

بخش اول: مبانی نظری تحقیق.. 14

2-1  قسمت اول: هوش سازمانی.. 14

2-1-1 هوش چیست.. 14

2-1-2 هوش از منظر دانشمندان مختلف.. 16

2-1-3  انواع هوش.. 20

2-1-4 تعریف هوش سازمانی و تاریخچه آن. 21

2-1-5 اهمیت هوش سازمانی برای سازمان. 24

2-1-6  ویژگی‌های هوش سازمانی.. 26

2-1-7  هوش سازمانی از دیدگاه‌های مختلف.. 26

2-1-7-1  دیدگاه معرفت شناختی.. 26

2-1-7-2 دیدگاه ماتسودا 27

2-1-7-3 دیدگاه هلال. 29

2-1-7-4 دیدگاه مینچ (1996) 30

2-1-7-5 دیدگاه کرن. 30

2-1-7-6  دیدگاه دیوید پرکینز. 31

2-1-8 سه هوشمندی حیاتی در سازمان‌ها 33

2-1-8-1 هوشمندی کسب و کار 33

2-1-8-2 هوشمندی استراتژیک.. 34

2-1-8-3 هوشمندی پولی.. 34

2-1-9 تفاوت هوش سازمانی و هوش کسب و کار 34

2-1-10  قانون آلبرشت.. 35

2-1-11  ابعاد هوش سازمانی از نظر کارل آلبرشت.. 36

2-1-12 توانمند سازهای کلیدی هوش سازمانی.. 38

2-1-13 ضرورت توجه به هوش سازمانی در سازمان. 40

2-1-14  نقش رهبران در افزایش هوش سازمانی.. 42

2-1-15 گام‌های اساسی استفاده درست از هوش سازمانی.. 42

2-1-16  بهبود هوش سازمانی.. 43

2-1-17 پیامدهای هوش سازمانی.. 45

2-1-18 هوش سازمانی مسیری که باید شرکت‌ها و سازمان‌ها طی کنند. 46

2-1-19 چرا هوش سازمانی؟ 47

2-1-19-1 هوش سازمانی و کاهش هزینه‌ها وافزایش درآمدها در سازمان‌ها 48

2-1-20 فرآیند هوش سازمانی در سازمان‌ها و شرکت‌ها 49

2-1-20-1 مرحله برنامه ریزی و هدایت.. 49

2-1-20-2 مرحله اخذ اطلاعات از پایگاه اطلاعاتی.. 49

2-1-20-3 مرحله پردازش اطلا عات.. 50

2-1-20-4 مرحله آنالیز و تولید اطلاعات.. 50

2-1-20-5 خلاصه و جمع بندی.. 50

2-2 قسمت دوم: عملکرد کارکنان. 51

2-2-1 مفهوم عملکرد. 51

2-2-2 ارزیابی عملکرد. 52

2-2-3  اهمیت ارزیابی عملکرد. 54

2-2-4 اهدف ارزیابی عملکرد. 56

2-2-5 انواع ارزیابی عملکرد. 58

2-2-6 دیدگاه های مربوط به ارزیابی عملکرد. 64

2-2-7  مقیاسهای ارزیابی عملکرد. 66

2-2-8 روش‌های مختلف ارزیابی عملکرد. 66

2-2-8-1 روش امتیازبندی.. 67

2-2-8-2  روش رتبه‌بندی مستقیم. 68

2-2-8-3 روش‌های غیر متدوال. 68

2-2-9 ارتباط هوش سازمانی با عملکرد کارکنان. 69

  برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

بخش دوم: پیشینه پژوهش… 70

فصل سوم. 74

« روش تحقیق». 74

مقدمه. 75

3-1 روش تحقیق.. 76

3-2 جامعه آماری و تعیین حجم نمونه. 77

3-3  روش‌ها وابزار جمع آوری اطلاعات.. 78

3-3-1 روش‌های گردآوری اطلاعات.. 78

3-3-2  ابزار اندازه گیری.. 79

3-3-2-1 تهیه و تنظیم پرسشنامه. 79

3-3-2-2 ساختار پرسشنامه: 81

3-3-2-3 پایایی و روایی پرسشنامه. 81

3-3-2-3-1 تعیین پایایی (قابلیت اعتماد)پرسشنامه. 81

3-3-2-3-2 تعیین اعتبار (روایی)پرسشنامه. 82

3-3-2-3-3 پایایی و روایی بدست آمده از پرسشنامه هوش سازمانی و عملکرد سازمانی.. 83

3-4 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 84

فصل چهارم. 86

« تجزیه و تحلیل پژوهش». 86

مقدمه. 87

4-1 آمار توصیفی.. 88

4-1-1 بررسی جمعیت شناختی پاسخ دهندگان. 88

4-1-2 توزیع فراوانی شاخص‌های تحقیق.. 92

4-2 آمار استنباطی.. 106

4-2-1 بررسی نرمال بودن متغیرهای تحقیق.. 106

4-2-2 آزمون فرضیه‌های تحقیق.. 107

4-2-3 رتبه بندی متغیرهای پژوهش… 114

فصل پنجم. 116

« نتیجه گیری و پیشنهادها ». 116

مقدمه. 117

5-1 یافته‌های تحقیق.. 118

5-1-1 یافته‌های توصیفی تحقیق.. 118

5-1-2 یافته‌های حاصل از تجزیه و تحلیل سوالات پرسشنامه‌ها 119

5-2 نتیجه گیری و پیشنهادها 121

5-3 پیشنهادها به محققین آتی.. 128

5-4 محدودیت‌های تحقیق.. 128

فهرست منابع و مأخذ. 130

منابع فارسی.. 131

پیوست‌ها و ضمائم. 138

فهرست جدول‌ها

جدول (2-1) تعاریف هوش  سازمانی از دیدگاه صاحبنظران مختلف.. 23

جدول (2-2) ارزیابی دستگاه‌ها و کارکنان براساس نگرش نوین در مقایسه با نگرش سنتی (تولایی، 2007) 65

جدول (2-3) امتیازدهی به روش امتیازبندی در ارزیابی عملکرد کارکنان. 67

جدول (2-4) تعیین سطح کارکنان در روش رتبه بندی غیر مستقیم عملکرد کارکنان. 68

جدول (3-1) گزینه‌های مورد استفاده برای پاسخ در پرسشنامه برگرفته از طرح لیكرت.. 80

جدول (3-2) ساختار پرسشنامه. 80

جدول (3-3) میزان پایایی مولفه‌های پرسشنامه. 83

جدول (4-1) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سن.. 88

جدول (4-2) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنس… 89

جدول (4-3) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب میزان تحصیلات.. 90

جدول (4-4) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سابقه خدمت.. 91

جدول (4-5) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به تفکر استراتژیک.. 92

جدول (4-6) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به سرنوشت مشترک.. 94

جدول (4-7) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به میل به تغییر. 96

جدول (4-8) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به روحیه. 98

جدول (4-9) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به اتحاد و توافق.. 100

جدول (4-10) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به کاربرد دانش… 102

جدول (4-11) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به فشار عملکرد. 104

جدول (4-12) نتایج آزمون کولموگروف – اسمیرنف جهت بررسی نرمال بودن مولفه‌های هوش سازمانی کارکنان و عملكرد آنان در بانک ملی ایران / اداره امور شعب  جنوب تهران. 106

جدول (4-13) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین تفکر استراتژیك کارکنان و عملكرد آنان. 107

جدول (4-14) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین سرنوشت مشترک کارکنان و  عملكرد آنان. 108

جدول (4-15) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین میل به تغییر کارکنان و عملكرد آنان. 109

جدول (4-16) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین روحیه کارکنان و عملكرد آنان. 110

جدول (4-17) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین اتحاد و توافق کارکنان و عملكرد آنان. 110

جدول (4-18) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین کاربرد دانش کارکنان و عملكرد آنان. 111

جدول (4-19) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین فشار عمکرد کارکنان و عملكرد آنان. 112

جدول (4-20) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین هوش سازمانی کارکنان و عملكرد آنان. 113

جدول (4-21) داده‌های به دست‌آمده برای سوال پژوهشی.. 113

جدول (4-22) نتایج آزمون فریدمن برای رتبه بندی متغیر‌های پژوهش… 114

فهرست نمودارها

نمودار (4-1) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سن.. 88

نمودار (4-2) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنس… 89

نمودار (4-3) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب میزان تحصیلات.. 90

نمودار (4-4) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سابقه خدمت.. 91

نمودار (4-5) توزیع فراوانی شاخصهای مربوط به تفکر استراتژیک.. 93

نمودار (4-6) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به سرنوشت مشترک.. 95

نمودار (4-7) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به میل به تغییر. 97

نمودار (4-8) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به روحیه. 99

نمودار (4-9) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به اتحاد و توافق.. 101

نمودار (4-10) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به کاربرد دانش… 103

نمودار (4-11) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به فشار عملکرد. 105

نمودار(4-12) نتایج آزمون فریدمن برای رتبه بندی متغیرهای پژوهش… 115

فهرست شكل‌ها

شکل (1-1) مدل تحلیلی تحقیق (برگرفته از مدل استاندارد هوش سازمانی ” آلبرشت، 2003، ” و مدل استاندارد ارزیابی عملکرد کارکنان ” رابینز، 1999 “. 7

شکل (2-1) عناصر هوش سازمانی (مختاری پور، 1387، 18) 31

شکل (2-2) عناصر هوش سازمانی از نظر (دیوید پرکینز، 2007) 33

شکل (2-3) ابعاد هوش سازمانی از نظر کارل آلبرشت (2003) 36

شکل (2-4) چشم انداز اجرایی برای هوش سازمانی و مدیریت دانش (البرشت، 2003) 39

 

« پایان نامه تلفیق تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها DEA با کارت امتیازی متوازن BSC برای ارزیابی و مقایسه عملکرد شعب بانک تجارتپایان نامه طراحی آموزشی مبتنی بر روش نظامدارواکت »