وبلاگ

توضیح وبلاگ من

1 - تحصیل در ترکیه

 
تاریخ: 11-07-98
نویسنده: مدیر سایت

دبیرستان های دولتی در ترکیه به صورت عادی و استاندارد تدریس میکنند اما دبیرستان های آناتولی بیشتر به تدریس زبان های خارجی می پردازند. در پایان نیز دانش آموزان می توانند با امتحانات جامع دانشگاه ها وارد دانشگاه شوند.

البته مدرسه آنکارا و همینطور مدرسه ایرانیان استانبول ( مجتمع آموزشی فجر ایرانیان استانبول ) نیز برای ایرانیان است که زیر نظر آموزش و پرورش کشورمان فعالیت می کند و برای کسانیست که برای مدتی در ترکیه اقامت دارند و قصد بازگشت به کشور را دارند و به زبان فارسی تدریس می کنند. بقیه مدارس در ترکیه به استثنا چند مدرسه بین المللی ، به زبان ترکی تدریس می کنند.

برای تحصیل در ترکیه همچنین باید توجه به اتفاقاتی که قرار است در ترکیه در سال 2019 رخ بدهد نیم نگاهی داشته باشید و اطلاعاتی کلی از تقویم ترکیه 2019 داشته باشید تا بتوانید برای سال 2019 آماده باشید ، ترکیه در سال 2019 شاهد یک انتخابات ریاست جمهوری است و همچنین شما می توانید رتبه بندی های دانشگاه های ترکیه را نیز در سال 2019 تحقیق کنید.

البته از نظر اقتصادی نیز ترکیه در سال 2019 چشم انداز خوبی دارد و همچنین پیش بینی میشود گردشگران ورودی به ترکیه که بخش بزرگی از اقتصاد این کشور را شامل می شوند پیشرفت داشته باشد و به همین دلیل شما می توانید از بابت داشتن یک کار خوب در کشور ترکیه مطمئن باشید.

  برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

اگر میخواهید از ترکیه اطلاعات کامل داشته باشید می توانید به سایت تراست گلوبال مراجعه کنید و یا با مشاوران حقوقی این شرکت تماس بگیرید ، یا با گرفتن وکیل در ترکیه از موسسه حقوقی تراست گلوبال می توانید از وضعیت تک تک دانشگاه های ترکیه کمک بگیرید و برای حل مشکلات قضایی خود و یا ثبت نام در

« دانلود پایان نامه ارشد: تبیین مقایسه ای آغـازآفرینش جهـان دركیهان شناسی جدید با تأكید برآراء ملاصدرادانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت »