وبلاگ

توضیح وبلاگ من

۶۲ روش اثبات شده برای ایجاد اعتماد به نفس

 
تاریخ: 22-07-98
نویسنده: مدیر سایت

۴ – به اخبار و رویداد های اجتماعی توجه کنید و سعی کنید بیبنید چگونه می توانید برای دیگران مفید باشید

به جای این که با مسائل پیرامون خود عصبی رفتار کنید، تمرکز خود را روی چگونگی کمک به دیگران بگذارید. سعی کنید بدون هیچ چشم داشتی به دیگران کمک نمایید تا مشکلات شان را حل نمایند. به سادگی رویکرد خود را تغییر دهید و به کمک افرادی که می شناسید، بشتابید. با انجام این کار، به آرامش، اعتماد به نفس و شخصیتی خواهید رسید که مردم خواهان برقراری ارتباط با شما می شوند.

۵ – به چیزهایی که واقعا برای شما اهمیت دارد، فکر کنید

اگر چیزهایی که دوست دارید جزو زندگی شما نیستند، باید آن ها را وارد زندگی خود بکنید. مثلا ممکن است کارهای روزانه شما مثل آب خوردن آسان باشد، ولی شما از انجام آن لذت ببرید، پس به کار خود ادامه دهید. افراد مختلف کارهای متفاوتی را مانند نگارش مقاله، انجام مسابقات ورزشی و یا تعامل با همکاران را دوست دارند.

۶ – لیستی از چیزهایی که دوست ندارید را بنویسید و سپس از زندگی تان حذفشان کنید

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

لیستی از چیزهایی که دوست ندارید را بنویسید، سپس راه های حذف یا کاهش شان را مشخص کنید. من شخصا دوست دارم این کار را با قلم و کاغذ انجام دهم، زیرا احساس می کنم واقعی تر و

« کدهای اخلاقی و گردشگری:/پایان نامه درباه بوم گردیکمکان­ یابی عرصه­ های مناسب استحصال آب باران با استفاده از الگوی سطح منبع متغیر و سیستم اطلاعات جغرافیایی در مراتع حوزه آبخیز سمبورچای، استان اردبیلدانلود پایان نامه »