ب-پشتیبانی از بهبودهای مستمر در فرآیندها، کالاها و خدمات
ج-افزایش فرصتها یا موقعیتها برای خلاقیت و ابداع
د-بهبود رضایتمندی مشتریان
ه-افزایش وفاداری کارمندان از طریق کاهش خروج از خدمت، غیبت، بیماری
و-افزایش زمان مدیریت ارشد برای توسعه برنامه های استراتژیک
ز-حفظ، نگهداری و افزایش قدرت رقابت پذیری
ح-افزایش بهره وری از طریق افزایش غرور فردی، خود احترامی و ارزش گذاری به خود(همان منبع:p496)
3-اتخاذ رویکرد مشتری مداری : تغییرات 30 سال گذشته باعث شدکه بازارها تغییرکنند .مشتریان واژه انتخاب را به کار گیرند یعنی گزینه های مورد نظر خود را در محصولات جستجو