وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی: بررسی تاثیر رسانه های خارج از كشور بر علاقه جوانان

 
تاریخ: 11-07-98
نویسنده: مدیر سایت

تلویزیون اودلاریوردو 26
تلویزیون آنا یورد 27
تلویزیون گونی آذربایجان(گوناز تی وی) 27
شواهد تحقیق 29
فصل سوم : روش اجرای تحقیق 30
نوع و روش تحقیق 31
ابزار و روش گرد آوری اطلاعات 31
روش گرد آوری اطلاعات 31
جامعه آماری و نمونه 32
نمونه گیری 32
اعتبار و روایی پرسشنامه 32
پایایی پرسشنامه 33
روش تجزیه و تحلیل 33
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته ها 34
جمعیت كلی استان به تفكیك شهرستانها 35
جدول مربوط به مبانی نظری 36
جدول توزیع درصد فراوانی 37
تحلیل و شرح جدول توزیع درصد فراوانی و رسم نمودار مربوطه 39
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات 55
اهم نتایج تحقیق 56
پیشنهادات 57
محدودیتهای تحقیق 58
چكیده تحقیق:
در این پروژه كه تحت عنوان (بررسی تاثیر رسانه های خارج از كشور بر علاقه جوانان 20 الی 30 سال به پان تركیسم در شهرستان اردبیل ، پارس آباد و مشگین شهر می باشد) تلاش شده است كه رسانه های گروهی (شبكه های تلویزیون) خارج از كشور كه در تبلیغ افكار پان تركیسم فعالیت دارند شناسایی و تاثیر آنها بر علاقه جوانان بین 20 الی 30 سال به پان تركیسم بررسی گردد.
در همین راستا پرسشنامه حاوی 23 سوال تهیه و به تناسب آمار جمعیت تعداد 100 نفر در شهرستان اردبیل 50 نفر در شهرستان پارس آباد 50 نفر در شهرستان مشگین شهر از جامعه آماری به روش نمونه   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنیدگیری تصادفی ساده تكمیل گردید.
نوع تحقیق كاربردی و روش انجام آن توصیفی است و ابزار گردآوری اطلاعات و شیوه انجام تحقیق اسنادی و پرسشنامه ای بوده است البته امكان استفاده از روش مصاحبه و سایر روشها نیز وجود داشت كه بلحاظ ضیق مهلت تكمیل تحقیق و لزوم مسافرت به شهرستانهای مذكور و انجام هزینه ایاب و ذهاب و سایر مشكلات جانبی فقط به روشها و ابزارهای فوق اكتفا گردید.
جامعه آماری جوانان بین 20 الی 30 سال شهرستان اردبیل – پاس آباد و مشگین شهر بودند كه سعی گردید از دارندگان مدارك تحصیلی دیپلم به بالا پرسشنامه تكمیل گردد.

« پایان نامه رشته برق گرایش قدرت:آنالیز احتمالی پایداری دینامیک میکروگرید ها با در نظر گرفتن توربین های بادیدانلود پایان نامه عمران-محیط زیست:بهینه سازی عملکرد بیوفیلتر جذب کننده سولفید هیدروژن از گاز دفنگاه »