پایان نامه ها با موضوع “تبلیغات پیامکی “
در این صفحه لیست پایان نامه های کارشناسی ارشد درباره تبلیغات پیامکی درج شده اند. شما می توانید از محتوای منابع داخل این پایان نامه ها در پروپوزال ، گزارش سمینار ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه خودتان استفاده نمایید.
/>
فهرست و فصل اول همه پایان نامه های مربوط به موضوع تبلیغات پیامکی
و دیگر موضوعات در سایت به صورت رایگان در دسترس است
تا قبل از خرید پایان نامه کاملا با محتویات آن آشنا شوید
پایان نامه شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی(sms)، بر مشتریان محصول گردشگری ( مطالعه موردی : شهر همدان )
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم گردشگری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی – گرایش بازاریابی جهانگردی شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی(sms)، بر مشتریان محصول گردشگری ( مطالعه موردی : شهر همدان ) اسفند ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]
پایان نامه شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم گردشگری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی – گرایش بازاریابی جهانگردی شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی(sms)، بر مشتریان محصول گردشگری ( مطالعه موردی : شهر همدان ) اسفند ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه […]
دانلود پایان نامه : علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : علوم اجتماعی گرایش : (مطالعه موردی شرکت مخابرات ایران) عنوان : علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی
دانلود پایان نامه:امکان سنجی و ارائه طرح سامانۀ تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاص
امروزه نقش مؤثر بازاریابی و تبلیغات در موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. تبلیغات از طریق ابزارهای سیار پدیده ای است که با گسترش نفوذ فناوری سیار در میان جوامع، ظهور کرده است. در این میان پیام کوتاه به عنوان ابزاری با سطح پوشش بالا و هزینۀ پایین، پتانسیل خوبی برای انجام تبلیغات هدفمند و برقراری ارتباط یک به یک با مخاطبان در جهت حفظ مشتری های فعلی و افزایش وفاداری آنها به شرکت دارد. در این پژوهش با توجه به فاکتورهای مؤثر بر پذیرش تبلیغات از طریق پیامک توسط مردم طبق تحقیقات پیشین، و همچنین توجه به انتظارات فعلی مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی، مدلی برای استقبال مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی ارائه شده و بر اساس این مدل سامانه ای برای تبلیغات مؤثر از طریق پیام کوتاه طراحی شده است. ارزیابی ها نشان می دهد که هم مردم و هم شرکت ها نگرش مثبتی نسبت به سامانۀ تبلیغاتی پیشنهاد شده برای تبلیغات از طریق پیامک دارند. از خصوصیات این سامانه می توان مبتنی بر اجازه بودن و عدم ایجاد رنجش برای مخاطب، کنترل پذیری تبلیغات، شخصی سازی پیام ها، وجود شرایط تشویقی برای کاربران و شناسایی مشتریان بالقوۀ شرکت ها را نام برد.
پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: امکان سنجی و ارائه طرح سامانه تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاص
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
دانلود پایان نامه ارشد جامعه شناسی
دانلود پایان نامه : اهمیت رسانه ها در دنیای امروز دانلود پایان نامه ارشد: بررسی نقش استفاده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان تهران دانلود پایان نامه : علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی گرایش برنامه ریزی ورفاه اجتماعی درباره […]
دانلود پایان نامه ارشد: بررسی نقش رسانه در آموزش پیشگیری از ایدز از دیدگاه کارشناسان علوم ارتباطات اجتماعی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی گرایش : علوم ارتباطات اجتماعی عنوان : بررسی نقش رسانه در آموزش پیشگیری از ایدز از دیدگاه کارشناسان علوم ارتباطات اجتماعی
پایان نامه های علوم اجتماعی – ۱۴۰ پایان نامه جدید از دانشگاه تهران
پایان نامه تأثیر ترکیب تنوع هیات مدیره بر کیفیت گزارشگری مالی و ریسک در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پایان نامه مطالعه تطبیقی میزان مشارکت سیاسی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان و دانشگاه آزاد