وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود پروپوزال، پایان نامه، سمینار درمان های شناختی

 
تاریخ: 12-11-98
نویسنده: مدیر سایت

پایان نامه ارشد :مقایسه اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری،دارویی وتركیبی بر علائم اختلال افسردگی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقایسه اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری،دارویی وتركیبی بر علائم اختلال افسردگی

پایان نامه ارشد :مقایسه اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری،دارویی وترکیبی بر علائم اختلال افسردگی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقایسه اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری،دارویی وترکیبی بر علائم اختلال افسردگی

پایان نامه ارشد:بررسی مقایسه ای اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری،دارویی وتركیبی بر بهبود زنان مبتلا به اختلال افسردگی

 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی مقایسه ای اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری،دارویی وتركیبی   بر بهبود زنان مبتلا به اختلال افسردگی 

پایان نامه ارشد:بررسی مقایسه ای اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری،دارویی وترکیبی بر بهبود زنان مبتلا به اختلال افسردگی

 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی مقایسه ای اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری،دارویی وترکیبی   بر بهبود زنان مبتلا به اختلال افسردگی 

پایان نامه اثر بخشی درمان فراشناختی بر کاهش نشانه ­های نوع شستشوی اختلال وسواسی- اجباری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گروه روانشناسی پایان­نامه برای دریافت درجه­ی کارشناسی ارشد در رشته­ ی روانشناسی گرایش بالینی عنوان اثر بخشی درمان فراشناختی بر کاهش نشانه­های نوع شستشوی اختلال وسواسی- اجباری استاد مشاور:   دکتر   حمید پورشریفی شهریور ماه    1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه مقایسه اثربخشی روش‌های درمان رفتاری، رفتاری – شناختی، رفتاری – فراشناختی و دارویی برعلائم وسواس و باورهای فراشناخت بیماران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه اصفهان دانشکده علوم تربیتی  و روان شناسی گروه روان‌شناسی پایان نامه‌ی  دکتری رشته‌ی روان‌شناسی عمومی مقایسه اثربخشی روش‌های درمان رفتاری، رفتاری – شناختی، رفتاری – فراشناختی و دارویی برعلائم وسواس و باورهای فراشناخت بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری و عملی استادان مشاور: دکتر محمدرضا […]

پایان نامه مقایسه تأثیر درمان های نگهدارنده متادون و بوپرنورفین بر عملکردهای شناختی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی عمومی عنوان: مقایسه تأثیر درمان های نگهدارنده متادون و بوپرنورفین بر عملکردهای شناختی نقش تعدیل کنندگی دوز مصرفی استاد مشاور: دکتر اسحق رحیمیان بوگر مهر 1393 برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه‌های اضطراب

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد واحد بین‌الملل پایان‌نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی عنوان اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه‌های اضطرابی و افزایش کنش‌وری تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال هراس اجتماعی استاد مشاور دکتر حسین حسن‌آبادی شهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه مقایسه پیامدهای درمانگری پردازش شناختی و طرحواره درمانی بر متغیرهای زیست شناختی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی  رساله  (ph.D.) برای دریافت مدرک دکتری تخصصی رشته روان­شناسی عمومی گروه روان­شناسی عنوان رساله: مقایسه پیامدهای درمانگری پردازش شناختی و طرحواره درمانی بر متغیرهای زیست شناختی و روانشناختی جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه مزمن شهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه اثربخشی گروه درمانی شناختی-رفتاری بر مولفه های شناختی در کاهش نا امیدی و افسردگی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی(M.A)  عنوان اثربخشی گروه درمانی شناختی-رفتاری بر مولفه های شناختی در کاهش نا امیدی و افسردگی و وسوسه افراد وابسته به مواد افیونی تحت درمان MMT زمستان 1393 برای رعایت حریم […]

پایان نامه اثربخشی بازی درمانی در افزایش  مهارت‌های  شناختی، اجتماعی و حركتی دانش‌آموزان كم توان ذهنی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده علوم انسانی گروه آموزشی روانشناسی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته :روانشناسی                   گرایش:عمومی عنوان: اثربخشی بازی درمانی در افزایش  مهارت‌های  شناختی، اجتماعی و حركتی دانش‌آموزان كم توان ذهنی آموزش پذیر بهمن 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه اثربخشی بازی درمانی در افزایش  مهارت‌های  شناختی، اجتماعی و حرکتی دانش‌آموزان کم توان ذهنی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده علوم انسانی گروه آموزشی روانشناسی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته :روانشناسی                   گرایش:عمومی عنوان: اثربخشی بازی درمانی در افزایش  مهارت‌های  شناختی، اجتماعی و حرکتی دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر بهمن 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه اثر بخشی گروه درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش احساس تنهایی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات(گیلان) پایان نامه: برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته روان شناسی بالینی موضوع: اثر بخشی گروه درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش احساس تنهایی و افزایش 

پایان نامه

خودکارآمدی عمومی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی زمستان 93 برای رعایت […]

دانلود پایان نامه: اثربخشی كارآمدی بازی درمانی رفتاری – شناختی بر كاهش نشانه های پرخاشگری كودكان پسر مبتلا به اختلال سلوك

 دانلود متن کامل پایان نامه: اثربخشی كارآمدی بازی درمانی رفتاری – شناختی بر كاهش نشانه های پرخاشگری كودكان پسر مبتلا به اختلال سلوك

دانلود پایان نامه: اثربخشی کارآمدی بازی درمانی رفتاری – شناختی بر کاهش نشانه های پرخاشگری کودکان پسر مبتلا به اختلال سلوک

 دانلود متن کامل پایان نامه: اثربخشی کارآمدی بازی درمانی رفتاری – شناختی بر کاهش نشانه های پرخاشگری کودکان پسر مبتلا به اختلال سلوک

دانلود پایان نامه ارشد : مطالعه مردم­شناختی کاربرد داروهای گیاهی در درمان

دانلود پایان نامه:اثر بخشی گروه درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی عمومی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی

افسردگی واژه­ای شناخته شده اما مسأله­ای چالش برانگیز در عرصه­ی بهداشت روانی است. هدف پژوهش حاضر تعیین اثر گروه درمانی به شیوه شناختی– رفتاری بر احساس تنهایی و خود کارآمدی عمومی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی بوده است روش پژوهش از نوع نیمه تجربی با طرح پیش­آزمون- پس­آزمون دو گروهی آزمایش و کنترل بود. جامعه آماری شامل کلیه­ی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی بودند که در نیمه ی دوم سال 1393 به مراکز و کلینیک های درمانی و مشاوره ای شهر ماسال مراجعه کرده بودند. نمونه ی آماری پژوهش شامل دو گروه 15 نفری (15 نفر گروه آزمایش و 15 نفر گروه کنترل) بود که به طور داوطلبانه و به روش هدفمند انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایشی و کنترل جایگزین شدند. برای جمع آوری داده ها از مقیاس خود کارآمد عمومی(GSE-10 و پرسشنامه احساس ­تنهایی(دهشیری، 1387) استفاده شد. برای تحلیل داده های این پژوهش از آزمون تحلیل کوواریانس چند متغیری و تک متغیری استفاده گردید. یافته­های پژوهش حاضر نشان داد که روش درمانی شناختی- رفتاری به شیوه ی گروهی بر افرایش خودکارآمدی عمومی و نیز کاهش احساس تنهایی بیماران با افسردگی اساسی مؤثر است(05/0>P). با توجه به شیوع بالا و هزینه­های جانی و مالی اختلال افسردگی اساسی، این یافته که درمان شناختی- رفتاری به شیوه­ی گروهی، موجب بهبودی افراد مبتلایان به افسردگی اساسی از طریق افزایش خودکارآمدی عمومی و کاهش احساس­تنهایی می­گردد، می­تواند مورد استفاده­ی درمانگران و مشاوران در این گروه از بیماران قرار گیرد.

واژه­های کلیدی: افسردگی اساسی، خودکارآمدی عمومی، احساس تنهایی

 

« دانلود پروپوزال،پروژه ، پایان نامه، سمینار سبک­های والدگریدانلود پروپوزال، پایان نامه، سمینار درباره مدیریت کیفیت فراگیر »