وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود سمینار ارشد مهندسی برق کنترل: طراحی سیستم های کنترل مقاوم QFT

 
تاریخ: 03-08-98
نویسنده: مدیر سایت


(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده:
از جمله روش های مطرح در کنترل فرآیندهای نامعین روش تئوری فیدبک کمی است که به دلیل برخورد دقیق و کمی با نامعینی و محدوده پاسخ مطلوب بهترین پاسخ ممکن را برای مسائل SISO ارایه می کند.
روش های طراحی QFT نوعی از روش های گرافیکی و عددی همراه با چارت نیکولز استفاده می کنند. به طور کلی طراحی QFT به دنبال بهره حلقه بالا و حد فاز بزرگ است به نحوی که رفتار مقاوم از آن نتیجه شود. زیرا یک سیستم کنترل مقاوم رفتاری باثبات را علیرغم تغییر پارامترهای فرآیند و ورودی های مزاحم از خود به نمایش می گذارد و نیز پاسخی مقاوم را به ورودی های فرمان فراهم می کنند و خطای ردیابی حالت ماندگار آنها صفر است.
QFT به همه سیستم های خطی و غیرخطی، نامتغیر با زمان TI، و متغیر با زمان TV پیوسته و داده های نمونه برداری شده MISO نامعین و سیستم های MIMO خروجی و فیدبک متغیر داخلی بسط داده شده است.
فصل اول
تئوری فیدبک کمی (تکنیک طراحی QFT)

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

« پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک : مطالعه ی تست های خستکی در مواد کامپوزیت پایه پلیمیریپایان نامه جذب مشتریان بانک:درجه بندی مشتری »