وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دستیابی به اهداف CRM//پایان نامه درمورد CRM

 
تاریخ: 22-07-98
نویسنده: مدیر سایت

دستیابی به اهداف CRM//پایان نامه درمورد CRM
از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون :

 

بر اساس نظرات این محققان ، مدیریت ارتباط با مشتری نوعی چارچوب یکپارچه و استراتژی کسب و کار محسوب می شود.آن ها سه هدف را برای چارچوب سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری شناسایی کرده اند که عبارتند از:

 

استفاده از ارتباطات با مشتریان موجود برای افزایش درآمد
 

استفاده از اطلاعات یکپارچه شده برای خدمات برتر
 

معرفی فرایندها و روش های سازگار مکرر(بیمه).
 

 

10-2 به منظور دستیابی به اهداف مدیریت ارتباط با مشتری، سلسله ای از مفاهیم وجود دارد که عبارتند از:

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

 

فرآیندهایی که در ارتباط با مشتری و سازمان هستند، عبارتند از : بازاریابی، فروش و خدمات. علاوه بر این فرآیندها و بسته به ناحیه کسب و کار، فرآیندهای دیگری وجود دارند که مستقیماً موثر هستند و باید به آنها توجه شود.
 

عوامل انسانی دارای یک نقش کلیدی در استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری است، هم از نظر کارکنان داخل سازمان و هم از نظر وجود مشتریان.
 

تکنولوژی یک تسهیل کننده اجرای استراتژی است، بنابراین دانستن اینکه کدام یک از تکنولوژی ها مهم تر هستند و چگونه به اجرای استراتژی کمک می کنند مهم می باشد.
 

استراتژی کسب و کار مدیریت ارتباط با مشتری شامل بازاریابی، فروش، خدمات مشتری، منابع انسانی و استفاده از اینترنت برای حداکثر سازی سودآوری و تعامل بین مشتریان می باشد.
1-10-2 مفهوم فرآیندها، منابع انسانی و تکنولوژی به منظور اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری توضیح داده می شود:

 

1.فرآیندها: مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی داخل سازمانی به منظور ایجاد رضایت و ارتباطات بلند مدت با مشتریان می باشد. همچنین یکی از عوامل مهم و تعیین کننده، آنالیز و تجزیه و تحلیل فرآیندهایی است که به هر طریقی در ارتباط با تعامل مشتریان می باشد. بنابراین مهمترین فرآیندهای مربوط به تعامل با مشتریان، بازاریابی، فروش و خدمات هستند.

 

« پایان نامه مشتریان و انتخاب بانک:/سطوح رضایتمندی مشتریپایان نامه رابطه چندگانه سلامت خانواده اصلی، حمایت اجتماعی »