پایان نامه ارشد : بررسی اثر اندازه، صرف ارزش و استراتژی مومنتوم بر بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت
پایان نامه ارزیابی فرضیه بازار کار در بورس اوراق بهادار
تهران(1391-1380)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه جهت دریافت درجه کارشناسیارشد رشته مدیریت بازرگانی(M. A) عنوان ارزیابی فرضیه بازار کار در بورس اوراق بهادار تهران(1391-1380) بهمن 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی […]
پایان نامه بررسی رفتار پویا و پیش بینی پذیری بازار سهام: تحلیل تجربی بورس اوراق بهادار تهران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی گروه آموزشی اقتصاد پایاننامه برای دریافت درجه دکتری در رشته علوم اقتصادی گرایش اقتصاد مالی عنوان: بررسی رفتار پویا و پیش بینی پذیری بازار سهام: تحلیل تجربی بورس اوراق بهادار تهران استاد مشاور: دکتر حامد قدوسی ؟؟؟ دی 1393 برای رعایت […]
دانلود پایان نامه ارشد : طراحی و پیادهسازی شبیهساز مجازی سامانه کنترل وضعیت و موقعیت ماهواره
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش :دینامیک و کنترل عنوان : طراحی و پیادهسازی شبیهساز مجازی سامانه کنترل وضعیت و موقعیت ماهواره
پایان نامه:مطالعهی عددی تأثیر پارامترهای مؤثر شرایط اولیهی حاکم بر محفظهی احتراق موتور پاششمستقیم دیزلی بر شاخصهای عملکردی موتور و آلایندههای منتشره
در دنیای کنونی موتورهای احتراق داخلی متداولترین وسیلهی تولید توان، به خصوص در مقیاس کوچک، محسوب میشوند. این موتورها به دو دستهی عمدهی اشتعال جرقهای و اشتعال تراکمی تقسیمبندی میگردند. در عصر حاضر بیشتر تلاش محققان موتور بهمنظور کاهش آلایندگی و افزایش کارایی اینگونه موتورها است. پایاننامهی حاضر بر روی موتور دیزل فورد ۸/۱ لیتر انجام شده است. این کار با مدلسازی عددی (CFD) این موتور و تطبیق آن با مدل تجربی شروع میشود. سپس تأثیر تغییر در شرایط اولیهی جرم سوخت پاشششده و دمای اولیهی محفظهی احتراق بر روی برخی از پارامترهای عملکردی موتور نظیر فشار موثر متوسط اندیکه (IMEP)، مصرف سوخت مخصوص اندیکه (ISFC)، و گشتاور اندیکه (IT) و نیز پارامترهای دیگری چون فشار محفظه و نرخ آزاد شدن گرما مورد بررسی قرار میگیرند. در ادامه تاثیر همین تغییرات بر روی پارامترهای آلایندگی موتور مثل NOx و soot بررسی شده و در آخر کانتورهای مربوط به دما، نسبت جرمی و نسبت همارزی تحلیل خواهند شد. در کار حاضر سعی شد تا پارامترها در سه دور موتور مختلف بررسی گردند. هرکدام از این دور موتورها را در شرایط اولیهی شش جرم متفاوت، و هر یکی در پنج دمای اولیهی مختلف محفظهی احتراق بررسی شدند. پس از بهدست آوردن نتایج، و در طی نگارش متن پایاننامه، انبوهی از دادهها بهدست آمدند. بنا را بر اختصار گذاشته و نتایج فقط با یک دور موتور، پنج جرم سوخت پاشششدهی