وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه برق دانشگاه علم وصنعت – فیلتر تطبیقی و کاربرد آن حذف نویز در سیگنال های ECG

 
تاریخ: 03-08-98
نویسنده: مدیر سایت

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده:
امروزه تحلیل مهندسی سـیگنالهای بیول ـ ـوژیکی از اهمیـت ویژه ای برخوردار شده است کـه سـیگنال ECG قلب از جمله آنهاســــت . که عموما دیتای این سیگنالها خالص نبوده و همواره مقداری نویز به همراه 1 دارند. این سیگنالها ماهیت تصادفی داشته و آنالیز آنها مستلزم استفاده از فیلتر هایی است که نیاز به ورودی ثابت اولیه نداشته باشند. لذا از ساختار فیلترهای تطبیقی که الگوریتم بازگشتی مناسبی داشته باشند؛ بهره گرفته ایم. با ا ستفاده از فیلتر تطبیقی می تواینم نویز را تضعیف یا حذف کنیم. الگوریتم های تطبیقی بکار رفته در این پروژه الگوریتم LMS و RLS میباشد،که خطای بین ورودی اولیه،که سیگنال قلب به همراه نویز میباشد، و ورودی مرجع ، که سیگنال قلب بدون نویز می با شد، را به حداقل بر ساند. لازم بــــه ذکر ا ست که نویز های موجود در این

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

سیگنال ها شباهت بسیار زیادی با آریتمهای قلب داشته و فیلترینگ تطبیقی راهــــی مــــوثر در تمییـز دادن ایـن دو مـورد و تشـخیص بهـتر بیماریهای قلبی ارائه میدهد.
1 electrocardiogram
تعداد صفحه : 66
قیمت : 14700تومان

 

« پایان نامه ارشد نرم افزار: دستیابی به کیفیت سرویس در شبکه های حسگر بیسیم با استفاده از آتوماتاهای یادگیر سلولیپایان نامه تحلیل جرم انگاری و کیفرگذاری امساک و دیده بانی در پرتو قاعده حرمت اعانت بر اثم و نظریه معاونت در جرم »