وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه ارشد مهندسی برق قدرت: بررسی تأثیر مدل های وابسته به ولتاژ بار

 
تاریخ: 11-07-98
نویسنده: مدیر سایت

سیستم قدرت و ویژگیهای لازم آن خواهیم پرداخت. یكی از مهمترین ویژگیهای یك سیستم قدرت پایداری آن است. بیان این ویژگی و انواع شكلهای بروز ناپایداری در بخش بعد مطرح می شود. بیان اهمیت پایداری ولتاژ در سیستمهای قدرت توسعه یافته امروزی و كلیاتی در مورد روش های تحلیل و مدلهای بار، چگونگی تاثیر این مدلها بر پایداری ولتاژ و سپس روش های منتخب ارزیابی شد، در این پایان نامه از مطالب بعدی هستند. در ادامه این فصل تاریخچه ای از وقایع ناپایداری ولتاژ كه در دنیا اتفاق افتاد هاند و همچنین كارهای انجام شده بیان می گردد. محتوای فصل های بعدی پایان نامه مطلبی هست كه در انتهای این فصل ارائه می شود.

1-1- مقدمه

مسئله پایداری ولتاژ یكی از اساسی ترین مسائل سیستم قدرت است و كشورهای مختلفی با این مشكل در شبكه های خود مواجه هستند. پایداری ولتاژ سیستم قدرت یكی از مهمترین مسائلی است كه در طراحی و بهره برداری نگرانی ایجاد می كند. این نگرانی می تواند با افت ولتاژ سیستم مشخص گردد. این افت ولتاژ در ابتدای كار بتدریج بوده اما در نهایت سریع می شود. موارد زیر می توانند بعنوان فاكتورهای شركت كننده در این مسئله در نظر گرفته شوند:

1- در   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنیدتنگنا گذاشتن سیستم یا فشار وارد كردن به آن بعنوان مثال بهره برداری از سیستم تحت شرایط ماكزیمم باردهی توان
راكتیو.

2- ناكافی بودن منابع تولید قدرت راكتیو.

3- مشخصات و نوع رفتار بارها در ولتاژهای پائین و مغایر بودن این رفتار با رفتار مدلهای سنتی بارها كه در سیستم های قدرت

« دانلود پایان نامه حقوق:رابطه فشارهای روانی با عوامل رافع مسئولیت کیفریدانلود پایان نامه ارشد: طراحی سیستم پیشنهاددهنده موسیقی ایرانی با استفاده از داده‌کاوی »