وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی : مقایسه­ ی تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی

 
تاریخ: 26-07-98
نویسنده: مدیر سایت

مقایسه­ ی تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی بر توفیق بنگاه­های اقتصادی در بازاریابی
(مطالعه موردی: شهرک صنعتی بوعلی همدان)
استاد راهنما:
دکتر رضا آقاجان نشتایی
استاد مشاور:
دکتر سیدمحمود شبگو منصف
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                                                                              صفحه
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2
1-2.بیان مسئله…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 3
1-3.ضرورت و اهمیت تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………. 5
1-4.اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 7
1-4-1.هدف کلی پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………….. 7
1-4-2.اهداف جزئی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………… 7
1-5.فرضیه­های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….. 7
1-5-1.فرضیه­های اصلی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….. 7
1-5-2.فرضیه­های فرعی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….. 7
1-6چارچوب نظری تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………… 7
1-7.مدل عملیاتی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………… 12
1-8.متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….. 12
 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

/>1-9.تعریف مفهومی و عملیاتی واژگان……………………………………………………………………………………………………… 12
1-9-1.تعریف مفهومی واژگان…………………………………………………………………………………………………………………. 12
1-9-2.تعریف عملیاتی واژگان…………………………………………………………………………………………………………………. 15
1-10.خلاصه فصل…………………………………………………………………………………………………………………………………… 15
فصل دوم: ادبیات تحقیق
2-1.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 17
2-2. ادبیات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………… 18
2-2-1.توفیق در تجارت…………………………………………………………………………………………………………………………… 18
2-2-2.انواع هوش چندگانه کدامند؟………………………………………………………………………………………………………… 19
2-2-2-1.هوش دیداری-فضایی………………………………………………………………………………………………………………. 19
2-2-2-2.هوش کلامی-زبانی………………………………………………………………………………………………………………….. 19
2-2-2-3.هوش منطقی- ریاضی………………………………………………………………………………………………………………. 19
2-2-2-4.هوش بدنی- جنبشی………………………………………………………………………………………………………………… 20
2-2-2-5.هوش موسیقی- ریتمیک…………………………………………………………………………………………………………… 20
2-2-2-6.هوش درون فردی…………………………………………………………………………………………………………………….. 20
2-2-2-7.هوش برون فردی (فرا فردی)…………………………………………………………………………………………………… 21
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                                                                        صفحه
2-2-2-8.سایر ابعاد هوش……………………………………………………………………………………………………………………….. 21
2-2-3.هوش هیجانی……………………………………………………………………………………………………………………………….. 23
2-2-3-1.تعریف هوش هیجانی………………………………………………………………………………………………………………. 24
2-2-3-2.تعریف هوش هیجانی در تجارت……………………………………………………………………………………………… 25
2-2-3-3.ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی گلمن…………………………………………………………………………………….. 27
2-2-3-3-1.خود آگاهی………………………………………………………………………………………………………………………….. 27
2-2-3-3-2.خود انگیزشی………………………………………………………………………………………………………………………. 28
2-2-3-3-3.خود مدیریتی……………………………………………………………………………………………………………………….. 28
2-2-3-3-4.آگاهی‌های اجتماعی……………………………………………………………………………………………………………… 29
2-2-3-3-5.نیاز روز افزون به تیمهای کاری…………………………………………………………………………………………….. 29
2-2-3-3-6.مدیریت روابط(مهارت‌های اجتماعی)…………………………………………………………………………………… 30
2-2-3-4.معیارهای هوش هیجانی……………………………………………………………………………………………………………. 32
2-2-3-5.معیارهای هوش هیجانی در سطح تیمی……………………………………………………………………………………… 32
2-2-3-6.هوش هیجانی و بازاریابی…………………………………………………………………………………………………………. 33
2-2-3-7.هوش هیجانی و مدیریت بازار………………………………………………………………………………………………….. 34
2-2-3-8.هوش هیجانی و رفتار سیاسی……………………………………………………………………………………………………. 36
2-2-3-9.هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار و تحولی در مدیریت بازاریابی……………………………… 36
2-2-3-10.دیدگاه‌های جدید در زمینه مدیریت تجاری…………………………………………………………………………….. 37
2-2-3-11.هوش هیجانی و مدیریت بازار………………………………………………………………………………………………… 38
2-2-3-12.هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار……………………………………………………………… 39
2-2-3-13.نتیجه‌گیری…………………………………………………………………………………………………………………………….. 41
2-2-4.هوش بازاریابی……………………………………………………………………………………………………………………………… 41
2-2-4-1.مشخصات هوش بازاریابی………………………………………………………………………………………………………… 42
2-2-4-2.مواردی را که در کسب هوش بازاریابی باید مد نظر داشت………………………………………………………… 43
2-2-4-2-1.کشف مشتریان بالقوه…………………………………………………………………………………………………………… 44
2-2-4-2-2.مدل سیکل هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………………………… 44
2-2-4-2-3.جهت دهی فعالیت های هوش بازاریابی……………………………………………………………………………….. 44
2-2-4-2-4.جمع‌آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………… 45
2-2-4-2-5.سنجش اعتبار و صحت اطلاعات…………………………………………………………………………………………. 45
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                                                                        صفحه
2-2-4-2-6.بررسی داده‌ها، ارزیابی و تفسیر…………………………………………………………………………………………….. 45
2-2-4-2-7.منتشر کردن…………………………………………………………………………………………………………………………. 45
2-2-4-3.خصوصیات متخصصان هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………….. 45
2-2-4-4.هوش بازاریابی و ارتباط با سایر هوشها در سازمان…………………………………………………………………….. 46
2-2-5.برنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت بازار…………………………………………………………………………………………….. 47
2-2-5-1.طراحی سیستم………………………………………………………………………………………………………………………….. 48
2-2-5-1-1. جمع‌آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………. 48
2-2-5-1-2.بررسی مقاصد و تمایلات خریداران (مشتریان)……………………………………………………………………… 48
2-2-5-1-3.جمع‌آوری اطلاعات عمومی بازار از رقبا……………………………………………………………………………….. 49
2-2-5-2.بررسی رفتار مصرف کنندگان……………………………………………………………………………………………………. 50
2-2-5-2-1.آنالیز رفتار……………………………………………………………………………………………………………………………. 50
2-2-5-2-2.تجزیه و تحلیل و طبقه‌بندی اطلاعات…………………………………………………………………………………… 50
2-2-5-2-3.کاربردهای محصول……………………………………………………………………………………………………………… 52
2-2-5-2-4.شناخت استراتژی قیمت‌گذاری برای محصولات و خدمات…………………………………………………… 53
2-2-6.تحول مدیریت دربازاریابی…………………………………………………………………………………………………………….. 53
2-2-6-1.کسب و کارهای کوچک…………………………………………………………………………………………………………… 53
2-2-6-2.کیفیت؛ ارزش مشتری پسند………………………………………………………………………………………………………. 55
2-2-7.ده فرمان بازاریابی………………………………………………………………………………………………………………………….. 58
2-2-7-1.تحقیق عملکرد کسب و کار و میزان خشنودی مشتری………………………………………………………………. 58
2-2-7-2.آشنایی……………………………………………………………………………………………………………………………………… 58
2-2-7-3.از رضامندی مشتری تا مدیریت بهسازی کارکرد سازمان……………………………………………………………. 58
2-2-7-4.گرایش به بازار؛ قلب بازاریابی جدید………………………………………………………………………………………… 59
2-2-7-2.مفهوم بازارگرایی(گرایش به بازار)…………………………………………………………………………………………….. 60
2-2-8. خلق و تبادل اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………….. 61
2-2-8-1.خلق اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………… 61
2-2-8-2.توزیع وتبادل اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………… 61
2-2-8-3.مشتری مداری………………………………………………………………………………………………………………………….. 62
2-2-8-4.رقیب گرایی……………………………………………………………………………………………………………………………… 63
2-2-9.عوامل موثر بر بازارگرایی و پیامدهای آن………………………………………………………………………………………. 64
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                                                                            صفحه
2-2-10.پیامدهای بازارگرایی برای سازمان………………………….. ……………………………………………………………………. 64
2-2-11.هفت گناه کبیره در بازاریابی………………………………………………………………………………………………………… 66
2-2-11-1. معادل دانستن بازاریابی و تبلیغات………………………………………………………………………………………….. 66
2-2-11-2. اشتباه در شناسایی بازار هدف…………………………………………………………………………………………………. 66
2-2-11-3. عدم شناخت صحیح از جایگاه محصول/خدمت خودتان………………………………………………………… 66
2-2-11-4. همسو نکردن ارتباطات………………………………………………………………………………………………………….. 66
2-2-11-5. تدوین یا طراحی ارتباطات بازاریابی توسط خود شما……………………………………………………………… 67
2-2-11-6. فقدان شکیبایی………………………………………………………………………………………………………………………. 67
2-2-11-7. فقدان یک طرح مدون……………………………………………………………………………………………………………. 67
2-3.پیشینه تحقیقاتی………………………………………………………………………………………………………………………………… 68
2-3-1.پیشینه تحقیقات خارجی………………………………………………………………………………………………………………… 68
2-3-2.پیشینه تحقیقات داخلی………………………………………………………………………………………………………………….. 71
فصل سوم : روش تحقیق
3-1.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 75
3-2.روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 75
3-3.طرح تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………. 75
3-4.جامعه آماری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………… 76
3-5.واحد تجزیه و تحلیل تحقیق……………………………………………………………………………………………………………… 76
3-6. حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 76
3-7.شیوه­ی نمونه­گیری……………………………………………………………………………………………………………………………. 77
3-8.قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 77
3-8-1.قلمرو موضوعی……………………………………………………………………………………………………………………………. 77
3-8-2.قلمرو زمانی………………………………………………………………………………………………………………………………….. 77
3-8-3.قلمرو مکانی………………………………………………………………………………………………………………………………….. 77
3-9.روش گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………… 77
3-10.ابزار گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………….. 78
3-10-1.پرسشنامه هوش هیجانی شرینگ…………………………………………………………………………………………………. 78
3-10-1-1.روایی…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 79
3-10-1-2.پایایی……………………………………………………………………………………………………………………………………… 79
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                                                                              صفحه
3-10-2.پرسشنامه هوش بازاریابی……………………………………………………………………………………………………………. 79
3-10-3.پرسشنامه میزان توفیق در تجارت………………………………………………………………………………………………… 80
3-10-4.روایی آزمون‌های محقق ساخته……………………………………………………………………………………………………. 80
3-10-5.پایایی پرسشنامه‌های محقق ساخته……………………………………………………………………………………………….. 81
3-11.طرز طبقه بندی متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………… 81
3-12.روش‌های آماری……………………………………………………………………………………………………………………………… 81
3-13.روش تجزیه و تحلیل داده­ها……………………………………………………………………………………………………………. 82
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ها(اطلاعات)
4-1.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 84
4-2.یافته­های توصیفی(جمعیت­شناختی)……………………………………………………………………………………………………. 85
4-3.نتایج به دست آمده از سنجش متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………. 91
4-4.یافته­های استنباطی……………………………………………………………………………………………………………………………… 98
4-4-1. بررسی توزیع به هنجار و نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته تحقیق………………………….. 98
4-4-2.آزمون فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………… 99
فصل پنجم: استنتاج و نتیجه­گیری
5-1.بحث………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 110
5-2.انطباق نتایج تحقیق با سایر تحقیقات انجام شده……………………………………………………………………………….. 113
5-3.جمع­بندی نتایج تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………. 114
5-4.پیشنهادات تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………… 114

« پایان نامه عدم تقارن اطلاعاتی،پیشینه عدم تقارن اطلاعاتیدانلود پایان نامه ارشد: بررسی تحریف های شناختی و باورهای غیر منطقی در حوزه روان شناسی از منظر قرآن »