وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه بازاریابی و توسعه فروش:صنایع کوچک و متوسط

 
تاریخ: 03-08-98
نویسنده: مدیر سایت

کشور
تعاریف صنایع کوچک و متوسط
معیار تعریف
چین
بنگاههای دارای پرسنل کمتر از 100 نفر
تعداد کارکنان
اندونزی
بنگاههای دارای پرسنل کمتر از 100 نفر
تعداد کارکنان
ژاپن
بنگاههای دارای پرسنل کمتر از 300 نفر
تعداد کارکنان
کره جنوبی
بنگاههای دارای پرسنل کمتر از 450 نفر
تعداد کارکنان
مالزی
بنگاههای دارای پرسنل کمتر از 150 نفر
تعداد کارکنان
فیلیپین
بنگاههای دارای پرسنل کمتر از 300 نفر
تعداد کارکنان
ایران
بنگاههای دارای پرسنل کمتر از 149 نفر
تعداد کارکنان
 

 

2-13-2- جایگاه سازمان های کوچک و متوسط در اقتصاد کشورهای جهان:

در دهه اخیر اس ام ای ها به سبب برخورداری از خصوصیات ویژه، نقش قابل توجهی در زمینه توسعه اقتصادی ایفا نموده اند. این امر موجب شده است این شرکت ها به طور روز افزون در کانون توجه سیاستگذاران و مدیران اقتصادی کشور های توسعه یافته و در حال توسعه قرار گیرند. در بسیاری از این کشورها پشتیبانی از ا

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

س ام ای ها یکی از با دوام ترین استراتژی ها برای دستیابی به اهداف توسعه ملی  از قبیل پیشرفت اقتصادی، تقویت زیر ساختمان های صنایع و ساختارهای تولید داخلی قلمداد می شود( کاظم و ندرهیجن[1]، 2006). علیرغم موانع زیادی که سازمان های کوچک و متوسط با آن روبرو هستند در 20 سال اخیر، گرایش به جهانی شدن در این سازمان ها رو به افزایش است ( سازمان همکاری اقتصادی و توسعه سازمانی[2]،2008). این گرایش نتیجه پاسخ کارآفرینانه این نوع سازمان ها به فرصت ها و تهدیدهایی است که به وسیله اقتصاد در حال جهانی شدن به وجود می آید. تا سال 2005 در کشورهای سازمان همکاری اقتصادی و توسعه سازمانی سهم اس ام ای ها در صادرات تولید شده بین 25% تا 35% بآورد شده است (سازمان همکاری اقتصادی و توسعه سازمانی، 2005).

 

« دانلود کار تحقیقی وکالت با موضوع : احضار از شهود و مطلعان واحضار آنها ازماده 204 تا 216 آیین دادرسی کیفریپایان نامه ارشد رشته کشاورزی : القاء موتاسیون نقطه‌ای با استفاده از EMS در گیاه بادرنجبویه Melissa officinalis »