وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی نقش سیستم اطلاعات بازاریابی بر ارتقا کارایی بازار

 
تاریخ: 26-07-98
نویسنده: مدیر سایت

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی نقش سیستم اطلاعات بازاریابی بر ارتقا کارایی بازار
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی 
با عنوان :  بررسی نقش سیستم اطلاعات بازاریابی بر ارتقا کارایی بازار در شرکتهای صنایع غذایی شهر تهران 
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
گرایش بازاریابی 
عنوان :
 بررسی نقش سیستم اطلاعات بازاریابی بر ارتقا کارایی بازار در شرکتهای صنایع غذایی شهر تهران 
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

zusa.ir
« پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر تمکین مودیان مالیاتیپایان نامه طلاق و اعتیاد/:پیشگیری از بزهکاری در مدرسه »