وبلاگ

توضیح وبلاگ من

مدیریت برند//پایان نامه درباره شخصیت برند

 
تاریخ: 03-08-98
نویسنده: مدیر سایت

 ساختارهای سنتی مدیریت نام تجاری خواهد داشت (احمدی کمر پشتی،1392)

2-1-20) شخصیت چیست؟

شخصیت از واژه یونانی پرسونا به معنای نقابی که هنر پیشه‌ها در اجرای نقش به چهره خود می‌زنند گرفته شده است.

شخصیت تشکیل شده است از الگوهای ویژه فکری، احساسی و رفتاری که هر فرد را از افراد دیگر متمایز می‌سازد.

برخی از نظریه پردازان شخصیت را به معنای کلیه صفات پایدار یک فرد تلقی کرده اند، در حالی که دیگران این واژه را در مورد ویژگی‌های قابل مشاهده ای که ماهیت بارز شناختی ندارند بکار برده اند،یعنی اینکه شخصیت شامل ویژگی‌های نظیر هوش و استعداد نیست. بعضی از پژوهشگران که در این حوزه نیز به تحقیق اشتغال دارند، شخصیت را بر خسب تجارب فرد از جهانی که در آن زندگی می‌کنند تعریف می‌کنند، در حالی که نوشته‌های نظریه پردازان دیگر به تجارب فردی اشاره کمتری شده است (یا حتی اشاره ای نشده است) در این آثار رفتار فردی مورد تاکید قرار گرفته است در کل شخصیت تعریف ساده و صحیحی ندارد و

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

هر کس تعریف خود را بر اساس آنچه از نظر او مهم است و با توجه به کاربردی که از نظر شخصیت در ذهن دارد، انتخاب می‌کند (احمدی کمر پشتی،1392).

2-1-21) ویژگی شخصیتی

ویژگی شخصیتی حدودی که مصرف‌کنندگان در زمینه‌های برون گرایی، توافق، باوجدان، روان رنجوری و انعطاف پذیری خودشان به آن می‌اندیشند.

برون گرایی  به کمیت های فردی و شدت تعاملات فرا فردی و سطح فعالیت می‌پردازند (لین، 2010).

برون گرایی افرادی که برونگرایی بالایی دارند، اجتماعی، خوش مشرب، مصمم، فعال، شجاع، پرانرژی و بی پروا هستند (رضائیان و نائیجی، 1388).

توافق  به کیفیت فردی در زمینه جهت گیری فرافردی همراه با پیوستاری از دلسوزی تا هم ستیزی در افکار، احساسات و اعمال گفته می‌شود.

« دانلود پایان نامه ارشد علوم اجتماعی : بررسی رابطه سبک های دلبستگی والدین با پرخاشگری و رشد اجتماعی کودکان 7تا 11 سال (مقطع ابتدایی ) شهرستان بهشهر در سال تحصیلی 1393سمینار ارشد رشته برق:بررسی تئوری فیلترهای تطبیقی غیرخطی »