وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق با موضوع اتوماسیون سیستم های قدرت

 
تاریخ: 11-07-98
نویسنده: مدیر سایت

عنـوان :
اتوماسـیون سیستمهای قدرت
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

چكیـــده :

با ورود كامپیوترها و دیگر تجهیزات الكترونیكی به عرصه سیستم های قدرت انتظارات مصرف كنندگان برق روز به روز در حال افزایش است . با توجه به چنین توقعاتی راه حل هایی همچون اتوماسیون فیدرهای توزیع برای داشتن انرژی برق بی وقفه وكاهش زمان خاموشی م شـتریان اجتناب نا پذیر است . شركتهای توزیع كشورمان نیز با اجـرای طـرح مكانیزاسـیون سیـستم توزیع گامهای نخستین را برای اتوماسیون شبكه های توزیع برداشته و اجرای اتوماسـیون در برخی قسمتهای آن به مورد اجرا گذاشته شده است .در این سمینار با بررسـی امكانـات لازم برای اتوماسیو ن فیدر، تاثیر اتوماسیون را در كاهش زمان خاموشی مـصرف و پروتكـل هـای استاندارد در این زمینه را جهت اتوماسیون فیدر تشریح SCADA كننـدگان و سیـستمهای ارتباطی و مخابراتی می كند.

  برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

مقـــدمه :

گسترش روز افزون شبكه های توزیع موجب شده تا دیگر امكان استفاده از روشـهای سـنتی بهره برداری ، نگهداری و حفاظت شبكه میسرنباشد . به همین دلیل برداشت اطلاعات شـبكه های توزیع ، مدون سازی آنها ونیز بهره گیری از سیستم اتوماسیون امری بـدیهی و اجتنـاب ناپذیرمی باشد . طبق تعریف ارائه شده از سوی موسسه IEEE 

« پایان نامه عمران گرایش مهندسی محیط زیست:امکان سنجی تصفیه فاضلاب در شبکه‌های جمع‌آوریپایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی: ارتباط هوش هیجانی و شادکامی در نوجوانان »