وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود سمینار ارشد رشته برق کنترل: کنترل هوشمند ترافیک شهری با استفاده از کنترل فازی

 
تاریخ: 03-08-98
نویسنده: مدیر سایت

“M.Sc” سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
مهندسی برق – کنترل
عنوان:
کنترل هوشمند ترافیک شهری با استفاده از کنترل فازی
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده:
آنچه در این تحقیق و در پنج فصل ارائه شده است، ثمره مطالعاتی است که در زمینه روشهای مختلف کنترل ترافیک شهری، به ویژه کنترل فازی که به نوعی کنترلی هوشمند را در سطوح مختلف کنترل ترافیک از جمله در تقاطع های درون شهری، بزرگراهها، حرکت عابران پیاده و… اعمال می کند، صورت پذیرفته است. با گسترش سریع کلان شهرها، افزایش جمعیت، بهای سوخت، استفاده بهینه از ظرفیت جاده های موجود، مساله محیط زیست و…، اهمیت مدیریتی موثر و کارآمد در ترافیک آشکار می شود. تحقیقات صورت گرفته در این زمینه نشان داده اند که کاربرد تکنیکهای هوشمند به علت قابلیتهای متنوعشان، ابزاری مناسب در جهت تحقق سیستمهای مدیریت ترافیک با ویژگی ارزشمند خود – سازماندهی می باشند. در این سمینار پس از معرفی کلی سیستمهای ترافیک و آشنایی با مفاهیم اصلی در این زمینه، معرفی

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

مختصری درمورد سیستمهای فازی و چگونگی کاربرد آن در زمینه های مختلف مباحث ترافیک صورت گرفته و در نهایت به بررسی نتایج حاصل از کاربرد نوعی سیستم کنترل هوشمند ترافیک که ترکیبی از روشهای فازی و الگوریتم ژنتیک بوده و در یکی از بزرگراههای کشور ژاپن اعمال شده است، پرداخته می شود.
مقدمه:

« پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: ارائه یک چارچوب استراتژیک برای نظام مبادلات پیمانکاری فرعیspx در سازمان های بزرگ مقیاس سرویس گراپایان نامه اعتماد و وفاداری مشتریان :/شاخص رضایت مشتری سوئیس »