وبلاگ

توضیح وبلاگ من

CRM : دانلود پروپوزال،پروژه ، پایان نامه، سمینار CRM

 
تاریخ: 19-10-98
نویسنده: مدیر سایت

 

در این صفحه لیست پایان نامه های کارشناسی ارشد با موضوع CRM گردآوری شده اند. شما می توانید از محتوای منابع داخل این پایان نامه ها درباره CRM در پروپوزال ، گزارش سمینار ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه خودتان استفاده نمایید. با فرمت word (پسوند doc) و قابل ویرایش برای صرفه جویی در وقت شما گردآوری شده است پایان نامه ها در مورد CRM : با امکان دانلود رایگان دمو (فهرست و فصل اول همه پایان نامه ها در سایت به صورت رایگان در دسترس است تا قبل از خرید پایان نامه کاملا با محتویات آن آشنا شوید)

پایان نامه بررسی تاثیر CRM بر عملکرد مالی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۳

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  عنوان  بررسی تاثیر  CRM(مدیریت ارتباط با مشتری) و RM (بازاریابی رابطه مند) بر عملکرد مالی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه […]

پایان نامه نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  پایان‌نامه کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر گروه مدیریت نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز) استاد مشاور: دکتر علیرضا ناصر صدرآبادی مهر ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما […]

مقاله ISI با ترجمه :استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های CRM

متن کامل مقاله ISI با ترجمه فارسی عنوان فارسی :استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های CRM عنوان : Social media technology usage and customer relationship performance: A capabilities-based examination of social CRM

مقاله ISI با ترجمه فارسی :ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی

متن کامل مقاله ISI با ترجمه فارسی عنوان فارسی :ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی عنوان : Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance An emperical study in the hotel industry

دانلود پایان نامه:نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت عنوان : نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز)

دانلود پایان نامه ارشد:بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کیفیت رابطه (RQ) و ارزش طول عمر مشتری (CLV) از دیدگاه مشتری در صنعت هتل‌داری در شهر ایلامبررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کیفیت رابطه (RQ) و ارزش طول عمر مشتری (CLV) از دیدگاه مشتری در صنعت هتل‌داری در شهر ایلام

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت اجرایی   عنوان : بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کیفیت رابطه (RQ)  و ارزش طول عمر مشتری (CLV) از دیدگاه مشتری در صنعت هتل‌داری در شهر ایلام

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM) و مدیریت دانش(KM)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM) و مدیریت دانش(KM) در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

مدیریت دانش -لیست همه پایان نامه ها

حجم وسیعی از اطلاعات و دانشی که بشر امروزه در اختیار دارد در قرن بیستم حاصل گردیده است. رشد دانش در دهه‌های اخیر بسیار سریع اتفاق افتاده است، به طوری که هشتاد درصد از یافته‌های فناوری دانش و نود درصد از کل دانش و اطلاعات فنی جهان در چهار دهه گذشته تولید شده است. دانشی […]

« سلسله مراتبیAHP : دانلود پایان نامه درباره سلسله مراتبیAHPشبکه های اجتماعی : دانلود پایان نامه ، سمینار، پروپوزال درباره شبکه های اجتماعی »