وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : سنجش عملکرد بانک بر پایه مدل کارت امتیازی متوازن

 
تاریخ: 11-07-98
نویسنده: مدیر سایت

دانشکده علوم انسانی
پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت 
عنوان :
سنجش عملکرد بانک بر پایه مدل کارت امتیازی متوازن
مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهرستان سنندج
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده :

کارت امتیازی متوازن یک ساز و کار مدیریتی است . که بر پایه ی اندازه گیری بنا شده و پیش نیاز مدیریت استراتژیک می باشد . هدف این پژوهش ، توصیف و اندازه گیری عملکرد شعب بانک سپه شهرستان سنندج بر پایه مدل کارت امتیازی در نیمه اول سال 1389 می باشد . پژوهش ازنوع توصیفی پیمایشی است . نمونه آماری را 31 تن از مدیران ، 94 تن از کارکنان و 100 تن از مشتریان بانک تشکیل داده اند . در پژوهش حاضر از سه پرسش نامه محقق ساخته که روایی و پایانی پذیرفته های داشته اند استفاده شده است .

نتایج مربوط دو جملهای نشان می دهد که در اکثر شاخص ها عملکرد دستگاه یاد شده   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنیدرضایتبخش بوده است . افزون بر آن ، یافته ها حاکی از آناند که شعب بانک سپه در شهرستان سنندج در منظر مالی به 41.4 درصد اهداف ، در منظر مشتریان به 83.38 درصد ، در منظر فرایند های داخلی به 66.13 درصد و سرانجام در منظر رشد و یادگیری به 74 درصد از اهداف ، رسیده اند . همراستا با دستاورد پژوهش های مبتنی بر کاربرداین سازو کار در دیگر دستگاه ها ، که بر پایه آنها استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی متوازن در ارزیابی عملکرد ، به مدیران این امکان را داده تا با درک نارساییها و و تکیه بر نقاط قوت ، در ارزیابی اهداف کوتاه مدت و بلند مدت ، توازن واقعی را میان شاخص های اصلی و فرعی و میان عملکرد داخلی و خارجی ایجاد نمایند در یافته های این پژوهش نیز به مدیران توصیه شده تا بدنبال راه هایی برای جبران کاستی های 

« دانلود پایان نامه ارشد:مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در جرایم رایانه‌ایخانه »