وبلاگ

توضیح وبلاگ من

مدیریت زمان/:پایان نامه تبلیغات دهان به دهان

 
تاریخ: 22-07-98
نویسنده: مدیر سایت

مدیریت زمان/:پایان نامه تبلیغات دهان به دهان
مدیریت ارتباط با مشترى
شامل کلیه گام هایى است که یک سازمان براى ایجاد و تثبیت ارتباطات سودمند با مشترى بر مى دارد و در چارچوب کار گروهى براى تحقق اطمینان و جلب رضایت مشترى تعریف مى شود اهمیت مقوله «مدیریت ارتباط با مشترى» ناشى از آنجاست که براى هر سازمانى حفظ مشتریان قبلى نسبت به جلب مشتریان جدید از اولویت بیشترى برخوردار است با استفاده از مدیریت ارتباط با مشترى مى توان اطلاعاتى درباره مشترى کسب کرد و بر اساس آن محصولات یا خدمات مربوط به مشترى را ارائه نمود. به همین دلیل امروزه بسیارى از سازمان هاى دست اندر کار فعالیت هاى اقتصادى براى پیشبرد برنامه تغییر و دگرگونى در کسب و کارشان از مدیریت ارتباط با مشترى بهره مى گیرند و به این نکته اذعان دارند که مدیریت ارتباط با مشترى براى استراتژى حفظ مشترى مورد استفاده قرار مى گیرد. در یک تعریف کلى از مدیریت ارتباط با مشترى مى توان گفت یک شیوه براى فهم و تاثیرگذارى بر روى رفتار مشترى از طریق روابط ارزشمند و به منظور بهبود دستاورد مشترى، حفظ مشترى، وفادارى مشترى و سودمندى او می‌باشد(غفاری آشتیانی، 1389).

 

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

2-3-4-10- مدیریت زمان
زمان ارزشمندترین سرمایه موجود نزد هر فرد، گروه و سازمان است که با دیگر سرمایه ها به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. مقصود از مدیریت زمان، مدیریت بر زمان نیست. بلکه مقصود مدیریت بهینه برنامه ها و فعالیت هاى است که در بستر زمان صورت مى پذیرد. که با قابلیت هایى که در دسته بندى بهینه فعالیت ها دارد، مى تواند در افزایش توانمندى هاى برند موًثر باشد. مدیریت زمان به سازمان کمک مى کند که مشخص نماید کدام یک از کارهایى که انجام مى دهد مهمتر است و این امکان را فراهم مى آورد که به برخى از فعالیت ها اولویت بیشترى داده و برخى دیگر حذف شوند بنابراین لازمه و شرط اصلى مدیریت زمان در تقویت برند این است که هدف هاى سازمان دارنده برند مشخص باشد چرا که بدون داشتن هدف هاى قابل وصول و مشخص نمى توان درباره مدیریت زمان تصمیم گرفت و رسیدن به هر هدفى حتى خیلى کوچک نیاز به زمان مناسب دارد و به تدریج صورت مى گیرد(اسکندری، 1389).

 

2-3-4-11- مشارکت مدیران ارشد
مدیران ارشد باید حمایت کنندگان قوى از برند باشند، نقش حمایتى مدیران ارشد فضاى امن سازمانى را فراهم مى سازد و بسیارى از تنش ها و فشارهاى سازمانى را مى کاهد. توجه به اهداف بلند مدت سازمان، برنامه ریزى راهبردى و ارائه دلایل و منطق اتخاذ این حمایت در حیطه وظایف مدیران ارشد است تا شخصا در تدارک، پیاده کردن و توسعه برند درگیر شوند. مدیران ارشد نه 

« دانلود پایان نامه ارشد درباره گیاه پسته وحشیپایان نامه بررسی رابطه بین تصویر ذهنی از برند با وفاداری مشتریان »